سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ شخصی کرامت رنجبر دستنایی

بسم الله الرحمن الرحیم
عرض سلام و احترام و خیر مقدم   خدمت مسولین  محترم جناب آقای......... و مدعوین محترم اعضای  محترم ........و همکاران خوبم دبیران عزیز و شما دانش آموزان هنرستان ..... که دعوت ما راقبول کردند و قدم بر دیدگان ما گذاشتند.
 یارب قو علی خدمتک جوارحی پروردگارا ! اعضاء و جوارح مرا در راه خدمت به خودت قوی و نیرومند گردان.
آنچه که امروزه جامعه انسانی را هر روز مورد تهدید قرار می دهد بی تحرکی و سستی حاصل از تکنولوژی های پیشرفته است و به گفته البرت انیشتین رشد افسار گیسخته تکنولوژی گیوتینی برا قطع نسل بشریت است خداوند بدن انسان را به نحوی آفریده که بواسطه آن راه برود فعالیت کند و کار کند و شاید با قاطعیت بتوان گفت در دنیای امروز بسیاری از بیماریهای ساختاری و اسکلتی به واسطه بیتحرکی و  عدم ورزش در انسانها پدیدار گشته است ساخت خانه های کوچک آپارتمانی که هیچگونه فضایی را برای بازی بچه ها در نظر نگرفته ایم و اشتغال به کار زن و مرد و بی توجهی به بازی و شادی بچه ها آنان را نیز ماشین وار بار آورده است. اگر نیم نگاهی به فلسفه ساعت ورزش داشته باشیم خواهیم دید که هدف نمایندگان در مجلس ملی برای تدوین و گنجاندن یک ساعت در روز به امر ورزش ، سلامتی تندرستی و ایجاد شادابی و نشاط بوده است و ضرب المثل عقل سالم در بدن سالم نمود  فلسفه زنگ ورزش است. شاید در هیچ جایی جز مدرسه نتوان گروه های 20 یا 30 نفره را برای بازی و مسابقه دور هم جمع کرد و این فرصت مغتنمی برای دانش آموزان است که در غالب بازی قوانین  زندگی را یاد بگیرند و از شکست برای پیروزی پله ای بسازند و یاد بگیرند که شکست پایان راه نیست و از پیروزی سرمست نشوند  یاد بگیرند در عین قدرت رئوف باشند و در عین دارایی سخاوتمند، بازی، قانون اجتماعی را تداعی می کند و بازی آموزش و یادگیری در قالب عمل است بازی نمایانگر ذات همکاری گروهی و اتحاد برای دستیابی به اهداف بزرگ است چرا که یک دست صدا ندارد. و بازی و رقابت خواسته ذات بدن انسان است .
خوشحالم که به عنوان مدیر …….و به حول و قوه الهی افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را با همکاری دبیران مربیان ومعاونین و شما دانش آموزان برگزار می کنیم و مسابقات ورزشی را با هدف ایجاد شور و نشاط در مدرسه و دستبابی به تندرستی و سلامتی در کنار آموزش مهارتهای  آموزشی و پرورشی در بطن رقابت های پیش رو برگزار نماییم.وجا دارد از تمامی همکاران و دانش آموزان که تلاش های فراوانی  برای  برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی در هفته های گذشته انجام دادند تشکر وقدردانی نمایم.
به دعا آمده ام هم به دعا دست بر آر
که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما